2017年4月7日金曜日

確認 confirmation




最近、

語られたことがありました。

今日の神学校の授業は

行く前にすごく行きたくなくて

ダラダラしちゃって遅れてしまい

何か計画があるのかな?

と思っていたら

メッセージですごく語られました。

確認になりました。

Today was the first day of the seminary school. Honestly, I didn't want go the school. But like this there is the plan of God, I believe.
So I was late, but there.

In the massage of the school, I was thatched. I could confirm by that.

司法試験…

普通に考えて

私には無理な気がしますが

神さまは受からせてくれた

という信仰に立とうと思いました。

I will take the bar examination. Honestly I can't pass this examination by my ability.
But God can.
I decided that stand the word of God in faith that I could pass the examination by God.



Sei