2017年4月3日月曜日

Personal 個性




月曜礼拝に行きました〜

祝福されました✨

ベースの弾き方をちょっと教えてもらいました。

音を押さえられるようになるまで慣れて

リズムをとれるようになりたいです。

みんな優しくてありがたいです✨


I went to the Monday service. It was blessed. Also I played the bass in praise. It's so fun!!!
I love praise and playing bass.


今日はたくさん話せました。

昨日はなぜか会話機能が

オフになっていて

全然話せなかったので

良かった〜✨

みんな色んな個性を持っていて

面白いなと思いました。

And I talked friends a lot. Yesterday I was not able to talk much, but I don't know why.
Everyone has own personal. It is interesting.

あと自分の弱さを認めるって

大事だなと思いました。

私は頼ったり弱さを出すのが

たぶん苦手なので

まだ自分の弱さを認められていないの

かもしれません。

自分の弱さを出せるようになりますように✨

In chatting with my friends, I thought that is important that appearing the weakness of myself.
I'm not good at appearing my weaknesses. Maybe I don't admit my weakness yet.

May God changes me to able to appear the weakness of myself.


Sei