2017年4月1日土曜日

委ねる the good news




キャンプのギリギリまで

祝福を受けようと粘りましたが

それは不思議な形でやって来ました。

I wanted God's blessing so I asked God until the team has arrived.
The answer came in amazing way.











オーケストラの練習に

普段よりたくさんの人が…!

嬉しい〜✨

The church orchestra practice was blessed. Many people came together.


それから社会人会で

祈りの時を持てました☺︎

祝福されました✨

And we have prayer time for Shakaijin-Kai gospel.


そして(私の知る限りでは)

今期から神学校に入るお二人

ともう一人…!

3人とも2代目クリスチャンです✨

すごいな〜神さますごいな〜

私的にはすごく意外な3人で。笑

いつか神さまの働きに入って

神学校に入ったらいいなと

とりなしていましたが

こんなに早くその答えを見るとは!

すごく祝福されました✨

神さまも喜んでる✨

ハッピー✨✨

どんな方法でも形でも

神さまの近くに行ってくれることは

とてもハッピー✨

その人は幸せになるから✨

人が幸せになる方法は知らないけど

神さまに近ければ幸せになることは

体験的に知ってます。

今回はとても祝福を見た

キャンプでした〜

My happiness is man come to Jesus in anyhow and any motivation.
My friends is going enter seminary school from new term!!!
It was surprised me so much.

I don't know how man become happy but I know that man near by God become happy.
Because he sees the God's love and blessing more.

I think Happy means that be near by God.

It was so blessed news for me.
Thanks God.



Sei