2017年4月8日土曜日

入学式




今日は神学校の入学式に

参加しました。

なんだか感慨深い式でした。

みんなの証しがすごく良くて

感動しました✨

私も語られて、

初心に戻って頑張ろうと

思わされました。

神さまはいろんな道を用意していて

それはイエスさまにつながっているんだなと

思いました。

献身の歩みが始まるみんなに

たくさんの祝福がありますように✨


I took part of the seminary school entrance ceremony.
We had the time of testimony how they sacrificed themselves. It was so blessed.
I thought that God leads them in many way but all way are connected to Jesus.

So much blessing on their future of sacrifice.



Sei