2017年3月24日金曜日

マリオカートと薬膳とホーム




マリオカート軍団に遭遇しました。

ドラエもんとかミッキーも乗ってました。

この間、ここを運営している会社が

任天堂に商標違反で訴えられて

差し止め請求が出たというニュースがあって

しばらく見ていなかったので

営業停止かなと思っていたのですが

再開していたので

何があったのか気になりました。

発送は反省を活かして

来たらすぐ送れました〜

感謝✨


夜は薬膳スープを作りました。

寒いので滋養をつけようかと…

いい感じでした✨


寒いと言いつつ

アイスが食べたくて

わざわざコンビニに。笑

おいしかったです✨



今日は民法と刑訴をやりました!

もうちょっと勉強します〜



あと歩いていたら

愛は建物のようなものなのかもしれない

と思いました。

何に基礎を置くか、それが大事。

いつかキリストに土台を置いた家庭を

築きたいです。



Today, there were many things.

If you came to Japan, you can drive a car looks like "Mario cart". But it may close suddenly.

I sent stuff were sold. 5 stuff were sold!! Thanks God!!

And for supper, I made Yakuzen soup. It has many good for health things from China.

I also studied.

When I was walking around, I thought that love is like a building. It takes lots time and many things, but brings many happiness and comfortable.

And the most important point is what you build on. I don't know how came it but I thought like that.

Someday, I hope I build my home based on Christ.


Sei