2017年3月31日金曜日

ゴスペルショーケース the annual gospel showcase




ロサンゼルスでゴスペルの

ショーケース(お披露目会?)が

あって

Ustreamで中継しているのを

見ました〜

みんなすごく綺麗な声で

聞き応えがありました✨


Our team in LA had a gospel showcase with Dr Steve and his friends.
I watched that on the Ustream.


それから本場ブラックゴスペルの方の

歌も聴けてすごく楽しかったです。

ブラックゴスペルは音だけじゃなくて

気持ちとかノリも

共有する音楽なんだなと思いました。

私ももっと喜びを

いろんな人と共有できる

賛美になったらいいな〜

と思いながら聴いていました。



The last part of the showcase, professional gospel artists sang black gospel.
Hearing the songs, I thought that the black gospel can share not only sound but feeling and spirit.
Most Japanese have the culture of "haji" it means shame or shy like that. It is used not only bad meaning in Japan. And it is difficult for us that our feeling appear so frankly.
But I thought I want be like them, singing gospel and sharing happiness and joy to the Lord.


祝福を感謝!

Thanks God for your blessings.



Sei