2016年7月1日金曜日

The Lord stood with me 主は私とともに立ち




But the Lord stood with me and strengthened me, so that the message might be preached fully through me, and that all the Gentiles might hear.
2Timothy 4:17

しかし、主は、私とともに立ち、私に力を与えてくださいました。それは、私を通してみことばが余すところなく宣べ伝えられ、すべての国の人々がみことばを聞くようになるためでした。
2テモ4:17


Sei