2012年4月4日水曜日

Happy

今日の午後はなんだかハッピーでした。
なぜなのかよく分かりませんでしたが、同じ部屋の人に「なんでそんなに嬉しそうなの?」と聞かれたので、「神さまを信じているから、どんなことでもいいことになるからだよ」と言ったら、もっと嬉しくなりました。

テンションが高くてウザがられましたが(笑)その後、その人とたくさん話せました。
その人は今、自習机が空くのを待っていて、明日、移動するので話せて良かったです!

God is working for my good in everything!!!!


This afternoon, I didn't know why but I felt happy. My friend asked me "why you look so happy?". So I said to him, "because I believe God. He is working for my good in everything."
After saying that, I felt happy more than before.
God is good.