2012年5月15日火曜日

図書館 Library

最近、自習室に慣れてきちゃったのか、あんまり集中できなくなってきたので今日は図書館で勉強しました。

Recently, I think I am too relax in my study room to study. So today, I went to the library.


私の学校の図書館はすごく大きいです。4階建てで、1階にはカフェもあります。

The library in my college is so huge, I think. It has 4 floors and a café on 1st floor.

実は学校に入る前、神さまに
図書館が大きくて本がいっぱいある学校がいいです
とお願いしてたので、その祈りの答えでした(。-_-。)

It is an answer of my prayer.
Before I entered this college, I prayed that I want to enter to a college having a big library with countless books.

今日は窓際の机で勉強しました。前は全部ガラスなので、降ってる雨とか歩いている人の傘がキレイ!
たぶん3時間くらい集中できました!神さま感謝します!

I studied at a desk near by windows, so I could see rainy drops in the air. It was so beautiful. And I could keep my tension for studying.
I thank God.

これからしばらくは図書館に通いかも( ´ ▽ ` )ノ


図書館好き~

So I shall go to library countless times.

Love library!!!
Thanks God your leading.