2012年2月1日水曜日

映像祭2!! the movie festa 2!!!



これもすごくいいです!!アニメっていうのかな?
とても感動しました。
レベルが高くて驚きました。間とか、動きとか音とか・・・
私も作りたいって思いました。

・・・母もらしいです。笑
来年はもっと増えますね~



This is " Jesus looks at you".
It's my favorite movie, too.
I was sooo moved.

I was surprised.
God puts his hand on the work of movie in the church, He gave his word for this work.
Now we can see that the work is growing in a incredible speed while a few year.

You can see our Sunday Service on the internet on live broadcast.
You can have a whole service in English by a simultaneous interpreting.

http://tokyo.antioch.jp/muti-lang/eng/index.html