2012年3月3日土曜日

癒しのお祈り prayer for healing

最近、ちょっと体調が悪いところがあって、お祈りしてました。なかなか良くないな~なんて思っていましたが、昨日、一段階いやされました。神さまに感謝~( ´ ▽ ` )ノ

最近、ちょっと転んでケガしたり、体調崩したり、なんだかんだとあるのですが、それが逆に癒しのお祈りしなきゃ!と思わされるので、恵みだな~と思います。

強制的に宿題させられてるような…笑

I have been praying for the my sickness. It is not so big, but feeling no good, so I have.
Yesterday, the sickness was healed mostly.
Recently, I had small injure or small sickness.
But it reminds me that I have to pray to God for healing. So I thanks God.
Our church, each one has a homework. It is that praying for healing for someone or oneself more 5 times in every week.
It is also God's grace.