2012年1月27日金曜日

教会 the church

教会って大好きです。
なぜか昔から、居心地がいいんですよね~良すぎて寝ちゃったり…笑

ずっと不思議でしたが、大学生のとき分かりました!
教会にはイエスさまが満ちているから
でした。

最近、新しい人がどんどん増えていてうれしいですが、遣わされていた人が戻ってきて、それもすごくうれしいです~

「教会はキリストのからだであり、いっさいのものをいっさいのものによって満たす方の満ちておられるところです。」
エペソ1:23



I love church. In the church, I have been feeling warm and good something.

It's so good that I have slept in the service a few time... only a few time.
Honestly, it's countless. lol
But I got immeasurable blessing.

When I was a university student, I found why I have felt so. That because the church is filled of Jesus.

I love the church and the family of God.

"And God placed all things under his feet and appointed him to be head over everything for the church, which is his body, the fullness of him who fills everything in every way."
Ephesians 1:22,23