2012年1月21日土曜日

薄っすら雪 thin snow

今日は東京でも雪が降りました。

すごーく寒いんだけど、なんだかウキウキしてしまうのは、わたしだけ?

道路には積もらなかったので、歩くのは楽ちんでした♪(´ε` )

写真は、駅から学校へ行く途中の道です。1年中、ほぼキャベツが育っているところしか見たことありません(^_^)

通り名は「キャベツ畑」

そのまんま。笑

アプリでちょっと加工してみました♪


Today, it snowed in Tokyo. It was the first time to snow in this winter.

It was so cold, but I was excited a little when I saw the sight that snow covered the ground.I think it because the snow reminds me some fun memories, as like making a snowman and after it was broken by someone to make snowballs for snowball fight.

These picture are a sight of the field.
I see it everyday on the way to university from the station.

We call that "the cabbage field". It just what it is. lol

I made the picture using some application. It's fun.


If you found any mistake, let me know that. I am studying English now. Thank you!!!