2012年8月12日日曜日

試練 Challenge

今日のメッセージ
「神さまは愛する者に試練を与えて、立て上げる」

Today's massage.
"God gives challenge to each loving person and build up him".

それを聞きながら、
私の試練は先週にいろいろあったな~
なんてのん気に考えていたら、今日、ものすごいどんでん返しがありました。
本当の試練はこれからだった…
( ̄◇ ̄;)

I heard that and thought
" I passed through it in last week, so I've done".
But today, I have given a so big challenging from God.
The real challenge has come.

本当に来週できるのかな…いや、できます!きっと映像への計画が大きいんだ…(´・_・`)
今日の預言で映像のことがたくさん語られていたし、この働きもその一部になれますようにと願いつつ、祈ります(。-_-。)
Is it going to complete until next Sunday ?
Yes !! God has a soooo big plan in it.


私には無理!だけど神さまがやってくれます!
さっき企画を自分のものと考えていたなと悔い改めました…
神さまに委ねますm(_ _)m

I can't do it. But God gave this work to me, so He will complete it.
A few minutes ago, I found that I was thinking that this plan is mine and it's wrong. This plan was given from God and His. So I repented of it.


撮影風景
Shooting film



カメラマンのTさん
The cameraman, T-san