2013年7月21日日曜日

God's word みことば




Good morning
おはようございます

I have been crucified with Christ; it is no longer I who live, but Christ lives in me; and the life which I now live in the flesh I live by faith in the Son of God, who loved me and gave Himself for me.


私はキリストとともに十字架につけられました。もはや私が生きているのではなく、キリストが私のうちに生きておられるのです。いま私が肉にあって生きているのは、私を愛し私のためにご自身をお捨てになった神の御子を信じる信仰によっているのです。

Galatians ガラテヤ 2:20

Yesterday, I got chance to hear a testimony by who coming from Israel. I want to know about Israel and pray for them.
Thank God to give me this time.
Yui