2015年5月26日火曜日

My disciple わたしの弟子







"If anyone comes to Me and dose not hate his father and mother, wife and children, brother and sister, yes, and his own life also, he cannot My disciple. And whoever dose not bear his cross and come after Me cannot be My disciple. "
Luke 14:26,27


「わたしのもとに来て、自分の父、母、妻、子、兄弟、姉妹、そのうえ自分のいのちまでも憎まない者は、わたしの弟子になることができません。自分の十字架を負ってわたしについて来ない者は、わたしの弟子になることはできません。」
ルカ14:26,27



Yui