2013年8月29日木曜日

The grace of mercy あわれみの恵み




いよいよ、今日…!

But when the kindness and the love of God our Savior toward man appeared,not by works of righteousness which we have done, but according to His mercy He saved us, through the washing of regeneration and renewing of the Holy Spirit.
しかし、私たちの救い主なる神のいつくしみと人への愛とが現れたとき、神は、私たちが行った義のわざによってではなく、ご自分のあわれみのゆえに、聖霊による、新生と更新との洗いをもって私たちを救ってくださいました。

刑事模擬裁判の本番です。(弁護士、検察役の人は)みんなスーツを着て、ホールを裁判所風にして、裁判を行います。
私は実況見分をした警察官の反対尋問をします。神さま、助けてください。言うべきことを言えますように。

Yui