2012年3月28日水曜日

引っ越し終了 moving was done!

事務室で台車を借りて、荷物を積み込んで…
改めて見ると、荷物が多いこと、多いこと。
自分でもびっくりしました。

1人で全部、運ぶかと覚悟(戦々恐々と)してましたが、
運んでいるときに、それを見かねたのか友達が手伝ってくれましたー!!

2回往復しましたが、どちらも別の友達が手伝ってくれて
本当に本当に助かりました。
しかも頼んでないのに。黙って手を貸してくれました。

心から感激するとともに、神さまに感謝しました。
そういうときどうやって頼めばいいのか、良く分からず、結局1人でやってしまうことが多いのですが、
神さまはそんな私に最善の助けを与えてくれたんだなーと思いました。

引っ越しは無事終わり、片付けも終わりました。
明日からすぐ勉強ができます!
新しい部屋もとても心地よく、なかなかいい感じです。

部屋の人たちと仲良く、ちゃんと勉強ができますように。神さまお願いします。
神さまにハレルヤ―\(^-^)/


I was so afraid that there were too many stuff to move to my new room.
And I am not good at to ask someone to help, so mostly I did that by myself.
But this time God sent people who help me, they are my friends.
They moved my stuffs to 4F from 1F before I ask.

For them the moving was done and I can start to study tomorrow.
The new room is carm and I am glad to be there.
I thank to God so much and my friend.
I will do my best in this school.

God, may I keep to have a good relation with my friend and study enough.