2012年1月22日日曜日

フィリピンチーム the team movie in Phillipine

今日、礼拝で流された映像が、すごく良かったです。

先週、教会からフィリピンに海外宣教のチームが派遣されて、その様子を記録した映像を編集したショートムービーを礼拝の中で見ることができました。

私は午前中に3回礼拝に出たので、3回映像を見たのですが、毎回、感動してなみだが出てきました。

全く同じ映像を見ているのに、映像から神さまの恵みが、あふれてくるようでした。

映像のレベルもどんどん上がってるな~と思いました。

HPにアップされたら、リンクを貼りますね♪

Today I'm coming to Sunday Service and I've watched the short movie of the Philipines Team in the service.

The movie was soooo good.
I was moved and crying in richly blessing in each services.
Even I joined the three services!!

I will link to the web site to see the movie as soon as possible.